Segítsd a call center munkatársakat az ügyfélszolgálat javításában

Az operátorok naponta tömérdek telefonhívást fogadnak a call center ügyfélszolgálatán, melyek célja hívásonként szinte mindig változó.

Bár az e-mailek és a közösségi médiahálózatok több lehetőséget nyújtanak egy adott vállalkozással való kapcsolatfelvételre, a statisztikák mást mutatnak. A hívás még mindig a legelterjedtebb kommunikációs eszköz, amikor egy ügyfélnek problémája van.

A panaszos hívások sikeres kezelése megkívánja a telefonos munkatársaktól, hogy valóban felismerjék a problémát, majd kielégítően és hatékonyan reagáljanak rá.

Bár a panaszkodás elmélete univerzális és mindannyiunk számára érthető, mégis a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos negatív élmények megélései gyakran különböző módon manifesztálódnak.

Például egyes ügyfelek felszólítják és előadják beszélgetésüket olyan szavakkal, mint például:

“Nem szeretek panaszkodni”, vagy “Nagyon szeretem Önöket, de ez és ez történt, és szerettem volna felhívni a figyelmet rá. ”

Elengedhetetlen, hogy a vállalkozás ügyfelekkel foglalkozó személyzete képzett legyen, valamint képes legyen felismerni a panaszt, reagálni a problémára, és köszönetet mondani az ügyfeleknek a jelzésért.

A statisztikák szerint az ügyfelek 95% -a lehetőséget ad a vállalatoknak arra, hogy megoldják a problémájukat, és az ügyfelek 70% -a folytatja üzleti kapcsolatát az adott céggel, amennyiben az állásfoglalás számára kedvező.

Tehát, ki a legsikeresebb ügyfélszolgálati képviselő, és hogyan érhető el?

Ezek azok a munkatársak, akik megkapják a legjobb képzést a vállalat kultúrájáról, a termékekről és a szolgáltatásokról.

A legjobb operátorok az ügyfelek interakcióján keresztül értékelik, hogy a telefonáló személy megbocsátó vagy agresszív.

Magától értetődően az esetben is a munkatársaknak továbbra is fenn kell tartaniuk a professzionalitást, miközben mindent megtesznek, hogy türelmesek és objektívek maradjanak.

A call center-szkriptek és a megfelelő képzések fontosabbak, mint valaha. a call center reprezentatív munkák 2022-re várhatóan 12,6 százalékkal növekednek. Valójában, amit a munkatársak mondanak, ugyanolyan fontos, mint a cég weboldalának információi és formatervezése.

Elengedhetetlen, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak képesek legyenek megoldást nyújtani barátságosan, türelmesen.

Bár nem minden ügyfélnek van mindig igaza, az információikat nem szabad fél vállról venni, mivel lehet, hogy rámutat a vállalatnak olyan gyengeségére, ami kerülendő.

A hatékony szolgáltatás fontos szempontja tehát az ügyfelek kezelésének és a kellemetlen élmények elkerülésének lehetősége.

A jó üzleti érzés megkívánja, hogy felismerjük a bonyolult problémákat, és lehetőséget adjunk a vevőnek arra, hogy kezeljük a azt.

Az ügyfeleink gyakran segítenek nekünk új megoldásokat találni, és megnyitni az utat a sikerhez.

Ha azt szeretnéd, hogy az ügyfelek ajánlhassák termékeidet és szolgáltatásaidat, és a márkád is kitűnjön, az ügyfélszolgálatnak a cég egyik legfontosabb prioritásává kell válnia.