A 10 leggyakoribb KPI call centerekben

Meglehet, hogy vállalkozásod most érett meg arra, hogy komolyabban foglalkozz az ügyfélszolgálatoddal, de az is megeshet, hogy éppen most szervezed ki egy külsős cégnek ezt a divíziót. Akárhogy is legyen, jó, ha tisztában vagy a legfontosabb KPI-kel, amiket egy call centerben használnak. KPI: Key Performance Indicator kifejezés rövidítése, ami a fő teljesítménymutató(ka)t jelöli. Mielőtt belemennénk a […]

Tovább olvasom

A telefonos operátorok feladatai és felelősségei egy call centerben

Napjainkban egyre több célt szolgálnak a telefonos központok és vélhetően nincs ember, aki ne lépne valamilyen call centerrel kapcsolatba időről-időre. Kétségtelen, hogy a call centerek számos üzleti vállalkozás számára fontosak, de amikor az ott dolgozók felelősségéről és feladatairól esik szó, sokak számára rejtélynek tűnik, mi is történik pontosan a kulisszák mögött. Az ügyfélszolgálattal szemben támasztott […]

Tovább olvasom

7 tipp a call center operátorok teljesítményének javítására

Egy kiváló call center belépőkártya az ügyfelek bizalmához és hűségéhez. Sokan nem vesznek róla tudomást, vagy ki sem derül, de az emberek jelentős része azért fordít hátat egy márkának, mert nem elégedett az ügyfélszolgálattal. Ahhoz, hogy ez a te cégeddel ne fordulhasson elő, a call centerednek virtuóznak kell lennie a maga területén. A fogyasztói társadalmunkban […]

Tovább olvasom

7 készség, amit minden ügyfélszolgálatosnak mesterfokon kell tudnia

2020-ban, a COVID-19 megjelenésével most minden eddiginél nagyobb szükségük van a cégeknek olyan technikákra és módszerekre, melyekkel meg tudják őrizni meglévő ügyfeleiket és még újakat is képesek szerezni. Egy kivételesen jól képzett ügyfélszolgálati csapat, ahol mindenki empatikus és szakértelemmel kezeli az ügyfelek hívásait, versenyelőnyt jelenthet minden cég számára. A telefonos operátorok a cég nevei, arcai, […]

Tovább olvasom

Hatékony hallgatás, mint versenyelőny a call centerekben

Egy ügyfélszolgálaton dolgozó operátor feladatai közé tartozik a hallgatás. De felejtsük el a hollywoodi filmekben látott, unott telefonos hölgyeket, akik manikűröznek, miközben a vonal túlsó oldalán az ügyfél próbálja elsírni a bánatát! Egy call centerben a hatékony hallgatás során értékes visszajelzéseket gyűjtenek az operátorok. Olyanokat is, amelyek segíthetnek a termékek és szolgáltatások fejlesztésében vagy amelyek […]

Tovább olvasom

A telefonos ügyfélszolgálat kiszervezése előtt tedd fel magadnak ezt a 25 kérdést

A call center kiszervezése vállalati és ügyfél oldalról is forró témának számít. A cég szempontjából a kiszervezés kifejezetten vonzó lehet az ügyfélkommunikáció szempontjából, de idegtépő is, ha arra gondol, hogy bizonyos mértékben „feladja” a terület feletti ellenőrzést. Az ügyfelek oldaláról tekintve a kiszervezés sok előnnyel jár. Gondolj csak a több operátorra és a hosszabb vagy […]

Tovább olvasom

Így javítja az ügyfélszolgálat kiszervezése a vásárlói élményt

Egyes cégvezetők szkeptikusan állnak részfolyamataik kiszervezéséhez, és bizonyára vannak olyan esetek, amikor ez az érzés indokolt. Az ügyfélszolgálat azonban egy olyan terület, ahol sok csalódás érheti az ügyfeleket, ha nem megfelelő minőségű a szolgáltatás. Vegyünk egy példát. Egy ügyfél, aki segítséget szeretne kérni, mert nem ért egy termékleírást és nem tudja üzembe helyezni a megvásárolt […]

Tovább olvasom

9 értékes tipp a telefonos kapcsolatteremtéshez call centerben

Az ügyfelekkel kiépített jó kapcsolatok mögött többnyire az áll, hogyan kommunikálunk velük. A legjobb vásárlói élmény biztosítása érdekében elengedhetetlen az is, hogy megtanuld, hogyan építs ki tökéletes kapcsolatot vevőiddel az ügyfélszolgálaton keresztül. Az alábbiakban olyan értékes tippeket találsz, amelyek abban segítenek, hogy gyorsan és hatékonyan tudjanak a telefonos operátorok kapcsolatot teremteni a vevőiddel. 1# Az […]

Tovább olvasom

Így fókuszálj a költségcsökkentésre anélkül, hogy veszélyeztetnéd az ügyfélélményt!

Nem titok, hogy a vállalkozásoknak hatalmas versenyelőnyt jelent a kimagasló ügyfélélmény-teremtés ahhoz, hogy üzletüket magasabb szintre emeljék. A gyorsan változó vevői igényekhez való alkalmazkodás fenntartható vásárlói hűséget teremt. Gyakorlatilag ez a receptje a hosszú távú üzleti sikernek. A COVID-19 hatása az ügyfélszolgálati stratégiákra A koronavírus megjelenésével az üzleti prioritások érezhetően eltolódtak. A vállalkozások nagymértékben a […]

Tovább olvasom

3 ügyfélszolgálati biztonsági veszély, melyekkel minden vállalkozásnak számolnia kell

A COVID-19 a legtöbb vállalat számára jelentős átalakítást igényel(t) munkaügyi területen. Számos cég a home office-t részesítette előnyben vagy hibrid megoldást alkalmazott az otthoni munkavégzés és a biztonságos irodába lépés között. Sok cég ügyfélszolgálata a személyzet összetételében is változásokat is tapasztalt. Míg egyesek sajnos üzleti visszaesést tapasztaltak, mások úgy látták, hogy átmenetileg több alkalmazottat kell […]

Tovább olvasom