Egy ügyfélközpont életében a megfelelő hívásáramlás képezi a hatékony munka alapját. Ha a beérkező hívások nem a megfelelő osztályhoz vagy operátorhoz érkeznek, akkor a teljes rendszer „leáll”. Nő az ügyfelek frusztrációja, emelkedni kezd az elégedetlenség, miközben türelmetlenül várják, hogy végre egy kompetens kollégához kapcsolják őket. Érthető, hogy a felhergelt ügyfél hangulata idővel átragad(hat) az operátorokra […]
Mit jelent egy call center zsugorodása és hogyan csökkenthető?
Miért fontos mérni call centeren belül a zsugorodást? Mit jelent és hogyan befolyásolja az ügyfélszolgálat eredményességét ez a mutató? Ha a cégeden belül ügyfélszolgálatot üzemeltetsz, vajon tudod, mennyi idő áll ténylegesen rendelkezésre a hívások fogadására? Számon tartod, hogy mennyi idő megy el az éves szabadságolásokra, megbeszélésekre, adminisztrációra vagy a betegszabadságokra? Az így kieső időt nevezik […]
Felejtsd el költségközpontnak tekinteni az ügyfélszolgálatot
A legtöbb vállalkozás az ügyfélszolgálatot egy szükséges rossznak, pénznyelő részlegnek tekinti, és nem azért üzemeltetik, mert akarják, hanem mert tudják, hogy nélkülözhetetlen. Természetesen a mai világban nem lehet elkerülni az ügyfélszolgálat fenntartását, ám sokaknál az a cél, hogy ennek költségeit a lehető legalacsonyabban tartsák, mindeközben megpróbálva (gyakran eredménytelenül) mindenki számára jó tapasztalatokat adni. Számos […]
Betanítási trükkök call centerben – az első benyomás fontossága
Egy ügyfélszolgálaton dolgozó operátor kapcsolata a munkaadójával már jóval azelőtt elkezdődik, hogy felemelné az első telefont az új munkakörében. A munkavállalói tapasztalatok több lépcsős szakaszból épülnek fel, ami az érdeklődés felkeltésével és a toborzással kezdődik. Ezeknek egy közös célja van: mindent elsöprő, pozitív első benyomás alakuljon ki a cégről és a jelentkező azonosulni tudjon a […]
A telefonos ügyfélszolgálat sikerhez vezető útja a folyamatos tréning
Egy korábbi cikkünkben számos stratégiát mutattunk be, amelyek az operátorok sikeres betanítási folyamatainak segítségére szolgálnak. Most bepillantást nyújtunk abba, hogy a fejlesztéssel és a rendszeres tréningekkel hogyan hozhatjuk ki az ügyfélszolgálatos kollégákból a csúcsteljesítményt. Ezen a ponton azonban fontos tudni, hogy a felmerülő digitális tendenciák miként befolyásolják az operátorok teljesítményét és a sikeres munkához szükséges […]
A virtuális asszisztens előnyei
Miért van szükség virtuális asszisztens igénybevételére? Kutatások szerint az érdeklődők közel 81 %-a fordul a cégek ügyfélszolgálatához, mielőtt fizikailag találkozna egy eladóval. Ki veszi fel a telefont munkaidő után? Az emberek munkaidőben dolgoznak. Ügyes-bajos kérdéseiket nem szívesen kötik mások orrára, ezért munkaidőn kívül próbálják telefonon elérni a cégeket. De ki fogadja a hívásokat, miután lejár […]
7 tipp az 5 csillagos ügyfélszolgálat kialakításához
Lehet, hogy meglepő, de a globális telefonos ügyfélszolgálat piaca töretlenül növekszik és egyre színvonalasabb élményközpontú szolgáltatásokkal nyerik meg az ügyfelek bizalmát. Az automatizált megoldások ellenére az emberek jelentős része még mindig a közvetlen emberi kapcsolatokat keresik a vállalatokkal, hogy kérdéseikre vagy panaszaikra válaszokat kapjanak. Ilyen körülmények között feltétlen gondolkozz el azon, hogyan kínálhatnál feledhetetlen élményt […]
Értékes tippek a kiváló telefonos kapcsolatteremtéshez
Az ügyfelekkel kiépített pozitív kapcsolatok mögött javarészt az áll, hogy mennyire tudunk jól kommunikálni velük. Az egyre kiválóbb vevői élmény biztosítása érdekében elengedhetetlen, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak napról-napra jobbak legyenek a profi kapcsolatteremtésben. Az alábbiakban 5+1 értékes tippet gyűjtöttünk össze, amelyek segítségével az operátorok könnyebben tudnak kiemelkedően jó kapcsolatot teremteni a telefonálókkal. Íme a tippjeink! […]
5 tipp, hogy az ügyfelek legyenek a legjobb márkaképviselőid
Nem számít, milyen kiváló a terméked, ha a megcélzott célközönség a márkád puszta létezéséről sem tud. Itt lép be a tudatos márkaépítés, ami segít mély és tartósan pozitív benyomást kelteni a potenciális ügyfelekben. Ezért nem hoz mindig eredményt a klasszikus marketing Érthető hát, hogy márkaként mindent megteszel, hogy a csúcson maradj. Bevetheted a létező valamennyi […]
5 meglepő tény egy call center életéből
A call center kifejezés hallatára a legtöbb ember fejében százával jelennek meg a telefonok és a csinos kezelőik képei. De vajon belegondoltál már valaha abba, hogy pontosan mi minden bújuk meg egy ügyfélszolgálatos telefonhívás mögött? Íme 5 meglepő tény egy call center életéből, amikre talán sohasem gondoltál. 1# Elemzünk nem jósolunk Egy ideális világban egy […]