E-book letöltés - Interswitch Kft.

interswitch_logo

Mitől lesz hatékonyabb a telefonos ügyfélszolgálat?

Ha Ön ügyfélszolgálati vezető akkor ez az ebook Önnek szól!

 

  • Milyen folyamatok vezetnek a telefonos konverzióhoz?
  • 7 tény, hogyan takarítsuk meg az időt telefonhívásnál
  • A 4 legfontosabb szempont a jó telefonos üdvözlésért
  • Hány csörgés után vegyük fel a telefont?

 

Ingyenes ebook webáruházaknak, informatikai szolgáltatóknak, távközlési szolgáltatóknak, tartalomszolgáltatóknak és más KKV-nek



“2005 óta dolgozunk az Interswitch Kft.-vel, stratégiai partnerként. Megbízható partnerünk, biztos hátteret ad kampányainkhoz. Gyorsak, pontosak, segítőkészek. Rugalmas csapatukkal öröm együtt dolgozni, egyszerre több kampányunkat kezelik lelkiismeretesen és problémamentesen.” Mege Benjamin – Rewart

“Előfordul, hogy sok hívást kapunk és a recepciónk nem tudja mindet fogadni. Megnyugtató, hogy nem veszik el egyetlen megkeresésünk sem, mert ti megválaszoljátok a hívásainkat.”
Barcsay Erik – BIG FISH

Referenciák