
Megbízható partnert keres vállalkozása számára? Gondolt már egy call centerre?
Számos vállalkozás dolgozik együtt profi ügyfélszolgálatot biztosító cégekkel. A megbízott call center feladata legtöbb esetben az ügyfélkör bővítése vagy a meglévő ügyfelekkel való színvonalas kapcsolattartás biztosítása.
De melyek is pontosan azok a területek, melyeken lehet, hogy Önnek is érdemes lenne elgondolkodnia azon, hogy profikra bízza a feladatot?
Mi a call center?
A call center munkatársai telefonon veszik fel vagy tartják a kapcsolatot a vállalkozás potenciális vagy már meglévő ügyfeleivel. A telefonhívások lehetnek aktívak vagy passzívak. Szaknyelven az aktív, azaz a call center munkatársai által kezdeményezett hívásokat Outbound hívásnak, a passzív, a call center által fogadott hívásokat pedig Inbound hívásoknak nevezzük.
Milyen területeken tudja támogatni az Ön vállalkozását egy call center?
A profi ügyfélszolgálat munkatársainak feladata az, hogy kezeljék az Ön telefonhívásait és telefonon támogassák ügyfeleit. A munkatársak mindig az Ön vállalkozása nevében intézkednek:
- Hívásokat fogadnak
A call center munkatársai ugyanúgy fogadják a hívásokat, mintha az Ön vállalkozásának irodájában ülnének. Ügyfelei nem veszik észre a különbséget. - Hívásokat továbbítanak
A kiszervezett, profi ügyfélszolgálat munkatársai fogadják a hívásokat, és szükség esetén a megfelelő kollégához továbbítják az érdeklődőket (például olyan kérdések esetén, melyek megválaszolásához szaktudásra van szükség) - Időpontot egyeztetnek
Amennyiben ügyfelei időpontot szeretnének egyeztetni vagy módosítani, a call center munkatársai készséggel állnak rendelkezésre. - Rendelést vesznek fel
A call center munkatársai rögzítik a bejövő rendeléseket vállalkozásának rendszerében. - Kérdésekre válaszolnak
Legyen szó a nyitva tartásról, termékekkel, szolgáltatásokkal, rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdésekről, egy jól felkészített ügyfélszolgálati munkatárs mindenre tudja a választ. - Panaszt kezelnek
A panaszkezelés, konfliktusmenedzsment nagyon sok speciális készséget és képességet igényel. Ez az a terület, amit nagyon el lehet rontani, ha nem profi, jól képzett kezekben van. Egy jó call center folyamatosan képzik munkatársait, hogy a lehető legprofibban legyenek képesek kezelni a panaszokat.
Az Ön vállalkozásában ki végzi ezeket a feladatokat és mennyi ideje megy el rá? Munkatársainak nem lenne más, speciálisabb feladata, amivel foglalkozniuk kellene? A legjobb kezekben van a panaszkezelés? Érdemes ezeken a kérdéseken elgondolkodnia…
Ha segíthetünk, készséggel állunk rendelkezésére.