Az ügyvédi szakmát még napjainkban is nagy tisztelet övezi, de a jogi doktorok megítélésének első lépcsőfoka azon múlik, mennyire hatékonyan tudják kiszolgálni ügyfeleik igényeit.
A professzionális arculat kialakításához a magas színvonalú telefonos elérhetőség elengedhetetlen.
Egy elfoglalt ügyvéd számára a megfelelő asszisztencia rengeteg segítséget nyújthat.
Mind time-management terén, mind pedig az iroda munkájának megítélésén.
Kár kockáztatni jövendőbeli partnerek vagy már meglévő ügyfelek elvesztését azzal, hogy az elfoglalt hétköznapokban nincs idő és energia a beérkező hívások kezelésére és az ügyfelek általános kérdéseinek megválaszolására, a levelezések rendben tartására.
Ehhez nincs is szükség helyben lévő munkatárs felvételére, hiszen a call centeres munka szinte bárhonnan elvégezhető.
Előre megszabott üdvözlőszöveggel a kisebb létszámú, frissen nyitott irodák is professzionális kiszolgálást biztosíthatnak a pozitív megítélés mellett, amit egy hatékony ügyfélszolgálat biztosítani tud.
Gondoljunk csak bele, milyen benyomást kelthet a jogi képviseletet keresőknek, ha nehezen vagy csak többszöri megkeresés után tudják elérni az irodát.
Ebben az esetben már a kapcsolat kialakításának első pillanatában meggyengül a bizalom a szolgáltatás minősége iránt.
A már meglévő ügyfelekre is vonatkozik a fenti állítás: a problémás jogi kérdések így is könnyen provokálnak érzelmeket, amelyek fokozódhatnak abban az esetben, ha az ügyfél kérdéseivel hiába keresi ügyvédjét, még csak el sem tudja érni a kérdéseivel, kéréseivel.
Ha ezek nem is kerülnek azonnal megválaszolásra és a hívók üzenete továbbításra kerül az illetékes kollégáknak, az ügyfél máris azt a benyomást fogja kapni, hogy fontos és a szolgáltatás, amiért fizet azonnal a rendelkezésére áll.
A beérkező hívások kezelése és a pontos üzenetközvetítés egy megbízható alapot biztosít minden vállalkozás számára, kiemelt jelentőséggel a magas presztizsű szakmák, mint a jogi területen végzett szolgáltatások körében.
Ez mutatja meg ügyfeleinknek, hogy a belénk fektetett bizalmuk megtérül már az első alkalommal, ahogy kapcsol a vonal.