A profi call centeres már semmin nem lepődik meg

A profi call centeres

Nem mindenki lehet profi call centeres. Egy profi call centeres számára nagyon sok készség és képesség nélkülözhetetlen: jól kell tűrnie a monotonitást, mindig kedvesnek kell lennie, mert ezek nélkül a tulajdonságok nélkül egyszerűen nem lesz képes jól végezni a munkáját.

Van azonban még valami, amire egy profi call centeresnek feltétlenül szüksége lesz a mindennapokban: ez a valami pedig a „fapofa”.
Fapofa nélkül egyszerűen nem megy, mert nem törhet ki hangos röhögésben akkor sem, amikor az teljes mértékben indokolt lenne.

A profi call centeres élete ugyanis minden, csak nem unalmas. Olyan szituációkba keveredik nap, mint nap, amit mi, halandó emberek el sem tudnánk képzelni. És a profi call centeres ezeket a helyzeteket is „kezeli”. Vagy legalábbis megpróbálja…

Bizonyítékul álljon itt néhány történet:

Amikor felvettem a telefont az ügyfél éppen teljes beleéléssel énekelte a „Szeretném a homokórát megállítani” című slágert. Maradjunk annyiban, hogy Ő más dallammal ismerte, mint én… Két percig hallgattam visszafogott nevetéssel, mielőtt beleszóltam.

Egyszer épp egy megrendelést vettem fel egy ügyféltől telefonon. Egyszer csak megszólalt: „Elnézését kérem, tudná tartani egy kicsit a vonalat, kigyulladt a konyhám. Mindjárt visszajövök!” 1 perc múlva tényleg visszajött és folytatta tovább a beszélgetést, mintha mi sem történt volna.

Szinte minden nap van olyan telefonáló, akinek fogalma sincs róla, hogy miért hívott.

Egyszer egy telekommunikációs cég ügyfélszolgálatán dolgoztam. Felhívott egy hölgy és a készülékekről érdeklődött. Rengeteg hülyeséget kérdezett. Két perc után rájöttem, hogy az Anyámmal beszélek.

Ügyfélszolgálatosként felhívtam egy telefonszámot és aki felvette, bemutatkozott: „Hallo, tessék, Nemoda Buda”. Ránéztem a papíromra és láttam, hogy tényleg így hívják az ügyfelet. Nem bírtam ki, letettem.

Azt gondolnánk, hogy a rendőrség komoly hely, ott biztosan nem fordulnak elő hasonló esetek. Nemrégiben a police.hu közzétett a közösségi oldalán egy válogatást olyan segélyhívásokból, amelyek azok után hangzottak el, hogy egy-egy honfitársunk tárcsázta a 112-es hívószámot, de utána valami egészen más történt, mint aminek történnie kellett volna.

Ha Ön is azt szeretné, hogy profi call centeres kezelje a hívásait, kérjen ajánlatot!

Ajánlatkérés