Miben különbözik a rossz és a jó ügyfélszolgálat?

Jó ügyfélszolgálat

Gondolkodott már azon, hogy manapság már mennyi minden múlik az ügyfélszolgálaton? A jó ügyfélszolgálat ma már szinte mindennek az alapja. Néhány nagyon kevés kivétellel szinte minden termék és szolgáltatás helyettesíthető. A vevőknek, ügyfeleknek pedig az Internetnek köszönhetően kiapadhatatlan információforrás áll rendelkezésére. Ha nem elégedettek valamivel, pikk-pakk találnak másik helyet, ahol szintén elérhető az általunk kínált […]

Tovább olvasom

Hogy keltsünk bizalmat a webshopunkban?

Kötelező a telefonszám a webshopokban

Ősi mondás: „Minden a bizalomnál kezdődik.” … a vásárlás is. Ha egy webshop nem képes bizalmat kelteni az érdeklődőkben, akkor borítékolható, hogy nem válik belőlük vásárló. Emiatt nagyon fontos, hogy minél több olyan elemet építsünk be a webshopunkba, ami azt a célt szolgálja, hogy növelje a látogatókban a bizalmat vállalkozásunk és termékeink vagy szolgáltatásunk iránt. […]

Tovább olvasom

Hogy kerüljük el a balhét az ügyfélszolgálaton?

Konfliktuskezelés

Néhány jó tanács a konfliktusok megoldásához, ha már elkerülni lehetetlen őket A legtöbb ember szíve szerint leginkább elkerülné a konfliktusokat: mind a magánéletben, mind a munkahelyén. Ha ügyfelekkel, vásárlókkal állunk kapcsolatban, akkor erre sajnos nem sok esélyünk van. Akár napi szinten, sőt, napjában többször is kerülhetünk konfliktushelyzetbe. Nem marad más lehetőségünk, mint megtanulni, hogy mi […]

Tovább olvasom

Már egy jó ideje itt van, és még marad is…Ki az? Nagy eséllyel nem az ügyfélszolgálatos kollégád!

Az ügyfélszolgálatos kollégák jönnek-mennek

Az üzleti világban jól ismert tény, hogy manapság az ügyvezetők és a HR-szakemberek számára az egyik legnagyobb feladatot a munkaerőszerzés és -megtartás jelenti. Extra nagy a kihívás, ha ügyfélszolgálatos kollégákról van szó… Felmérések szerint ezen a területen a fluktuáció akár a 30-40 %-ot is elérheti. Mondhatjuk, hogy az ügyfélszolgálat tulajdonképpen egy „átjáróház”: mindig van, aki […]

Tovább olvasom

Mire vágynak valójában az ügyfélszolgálatos kollégák?

A nagy bónuszok csábítók, a tisztességes és megbízható fizetés elengedhetetlen, csakúgy, mint a biztonságos munkakörnyezet, de mi másra vágynak még az ügyfélszolgálatokon dolgozó operátorok? Egy olyan iparágban, ahol a magas lemorzsolódási arány súlyosan befolyásolja a szolgáltatásnyújtást és az általános ügyfélélményt, könnyen megölheti az eredményt, ha nincs egy cégnek megoldása az operátorok megtartására. A munkatársmegtartásról (és […]

Tovább olvasom

Virtuális asszisztens ingatlanosoknak, hogy jobban pörögjön az üzlet

Ha te egy sikeres ingatlanügynök vagy, vélhetően minden perced le van kötve. Talán emlékszel arra, milyen könnyen mentek az adminisztrációs feladatok havi 1-2 eladásnál, de most, hogy évi 30-40 vagy több üzletet is kötsz, kezd a rendszer összeomolni. Amennyiben már kiráz a hideg az ügyintézés gondolatától is, itt az alkalom, hogy megismerkedj a virtuális asszisztens […]

Tovább olvasom

Sikeres keresztértékesítés és felülértékesítés a call centerben

Tegyük fel, hogy egy ügyfél betelefonál az Internetes szolgáltatója ügyfélközpontjába, mert leállt az internet szolgáltatás. Miután 20 percig tartásban volt és azt várja, hogy valaki felvegye a telefont, további 45 percet tölt azzal, hogy oda-vissza kapcsolgatják az operátorok között a probléma megoldása érdekében. Amikor már befejeződne a hívás, az ügynök megkérdezi: „Szeretné egy havi 900 […]

Tovább olvasom

5 szempont virtuális asszisztens kiválasztásakor

Vállalkozóként valószínűleg mindent saját magad szeretsz irányítani, mert csak abban bízol, amit te megteszel. Azt gondolod, akkor van elvégezve a munka, ha a te kezedben van. Mindenkinél jobban tudod, hiszen a te vállalkozásod a te gyereked. Érte pedig mindent. De figyelj Frodó! Időnként hagynod kell, hogy segítsenek. Valójában kulcsfontosságú, hogy megengedd magadnak ezt a “luxust”. […]

Tovább olvasom

7 módszer a személyesebb ügyfélélményhez

Az ügyfélélmény kifejezés magában foglalja az ügyfél és a vállalkozás közötti interakció teljes egészét. Ebbe beletartozik az ügyfél által látott reklám, a vásárlás kiszolgálása, a garanciális kérdések megoldása vagy a későbbi köszönőlevél is. Mindezek közül az ügyfélszolgálat az egyik legjobb módja a megvalósítható stratégiák kialakításához és a kézzelfogható eredmények megszerzéséhez. Az alábbiakban 7 ügyfélszolgálati fejlesztési […]

Tovább olvasom

Ügyfélszolgálat kiszervezése – kidobott pénz vagy befektetés?

Napjainkban a szolgáltató szektor exponenciálisan növekszik. A magas színvonalú ügyfélszolgálat kulcsfontosságú tényező abban, hogy segítse a vállalkozásokat az ügyfélkörük megőrzésében. Ezért válhat még nehezebbé az ügyfélszolgálat kiszervezésével kapcsolatos döntés. Lehet vitatkozni azzal, hogy egy ilyen lépés a szolgáltatások minőségének jelentős romlásához vezethet. Ennek ellenére sokan úgy gondolják, hogy az ügyfélszolgálat kiszervezése egy egyszerű módja a […]

Tovább olvasom