5 szempont virtuális asszisztenst kiválasztásakor

Vállalkozóként valószínűleg mindent saját magad szeretsz irányítani, mert csak abban bízol, amit te megteszel. Azt gondolod, akkor van elvégezve a munka, ha a te kezedben van. Mindenkinél jobban tudod, hiszen a te vállalkozásod a te gyereked. Érte pedig mindent. De figyelj Frodó! Időnként hagynod kell, hogy segítsenek. Valójában kulcsfontosságú, hogy megengedd magadnak ezt a “luxust”. […]

Tovább olvasom

7 módszer a személyesebb ügyfélélményhez

Az ügyfélélmény kifejezés magában foglalja az ügyfél és a vállalkozás közötti interakció teljes egészét. Ebbe beletartozik az ügyfél által látott reklám, a vásárlás kiszolgálása, a garanciális kérdések megoldása vagy a későbbi köszönőlevél is. Mindezek közül az ügyfélszolgálat az egyik legjobb módja a megvalósítható stratégiák kialakításához és a kézzelfogható eredmények megszerzéséhez. Az alábbiakban 7 ügyfélszolgálati fejlesztési […]

Tovább olvasom

Ügyfélszolgálat kiszervezése – kidobott pénz vagy befektetés?

Napjainkban a szolgáltató szektor exponenciálisan növekszik. A magas színvonalú ügyfélszolgálat kulcsfontosságú tényező abban, hogy segítse a vállalkozásokat az ügyfélkörük megőrzésében. Ezért válhat még nehezebbé az ügyfélszolgálat kiszervezésével kapcsolatos döntés. Lehet vitatkozni azzal, hogy egy ilyen lépés a szolgáltatások minőségének jelentős romlásához vezethet. Ennek ellenére sokan úgy gondolják, hogy az ügyfélszolgálat kiszervezése egy egyszerű módja a […]

Tovább olvasom

7 empatikus mondat, amit minden call centeresnek használnia kell

Minden vállalatnak erős ügyfélszolgálatra van szüksége ahhoz, hogy megkülönböztesse magát a versenytársaitól. Nem véletlen, hiszen az ügyfelek lojálisabbak azokhoz a vállalkozásokhoz, amelyek tisztelettel, kedvességgel bánnak velük, és támogatják az igényeiket. A legtöbb call center operátor ismeri a dühös ügyfél szituációt, amit sokszor a csalódottság vagy a hosszú várakozási idő okoz. A betelefonáló ügyfelek a leggyakrabban […]

Tovább olvasom

Elkötelezett operátor: megdöbbensz, mennyi előnnyel jár!

Döbbenetes bizonyítékok utalnak arra, hogy egy ügyfélszolgálati operátor elkötelezettsége milyen hatással van a munkahelyi kultúrára, sőt még a call center költségvetésére is. Azok, akik befektetnek az operátorok képzésébe és érdekeltté teszik őket az elhivatott munkára, tudják, hogy jóval magasabb teljesítményre számíthatnak. Természetesen számos oka van annak, hogy egy call center vezetője úgy vonja be az […]

Tovább olvasom

3 ügyfélközpont trend 2021-ben

Miután a COVID-19 járvány gyökeresen megváltoztatta az emberiség mindennapjait, megvizsgáltuk, hogyan befolyásolták a lezárások és a korlátozások a call center üzletágat. A kulisszák és az adatok mögé nézve megdöbbenve tapasztaltuk, hogy mi az a top 3 ügyfélközpont trend 2021-ben, amik előtérbe kerülnek. Újra. Nézzük tehát, mire van igénye a piacnak! TOP 3 ügyfélközpont trend 2021-ben […]

Tovább olvasom

7+1 tipikus ügyfélprofil egy call centerben

A call centerben dolgozó operátorok naponta több tucat ügyféllel foglalkoznak, és mindegyiknél egyedi problémát kell megoldaniuk. Vállalkozásod arcaként ők azok, akik a legjobban értik a fogyasztói bázis igényeit és problémáit. Menedzserként a te érdeked, hogy megértsd, milyen típusú emberekkel foglalkozik a csapatod napi szinten. Ez lehetővé teszi, hogy úgy képezd az ügyfélszolgálatos kollégáidat, hogy a […]

Tovább olvasom

Ügyfélprofil a call centerben

Az ügyfélprofilok ismerete egy call centerben felbecsülhetetlen erőforrás a vállalkozásodnak Az ügyfélszolgálat egy több milliárd dolláros iparág, aminek a sikere abban rejlik, hogy a profi call centerek ismerik az ügyfeleiket. Igényeik, vágyaik és problémáik megértése, valamint ezeknek az igényeknek a kielégítése telefonos és ügyfélszolgálati megoldásokon keresztül előre mozdítja az ipart. De mi az az ügyfélprofil? […]

Tovább olvasom

A kimagasló ügyfélélmény titka a motivált operátor

A telefonos ügyfélszolgálatok egyik legnagyobb kihívása az operátorok munkamorálja és lelkesedése. A legtöbb ügyfélközpont nagy forgalommal és jelentős munkaerő fluktuációval küzd a központok alsó és felső szintjén. Bár sok vállalat tesz előre lépéseket ezeken a területeken, gyakran a legfontosabb teljesítmény rontó kérdéssel nem foglalkoznak: az unott, rutinfeladatokba belefáradt operátorokkal. A mesterséges intelligencia javít a munkamorálon […]

Tovább olvasom

A 10 leggyakoribb KPI call centerekben

Meglehet, hogy vállalkozásod most érett meg arra, hogy komolyabban foglalkozz az ügyfélszolgálatoddal, de az is megeshet, hogy éppen most szervezed ki egy külsős cégnek ezt a divíziót. Akárhogy is legyen, jó, ha tisztában vagy a legfontosabb KPI-kel, amiket egy call centerben használnak. KPI: Key Performance Indicator kifejezés rövidítése, ami a fő teljesítménymutató(ka)t jelöli. Mielőtt belemennénk a […]

Tovább olvasom