Gondolkodott már azon, hogy manapság már mennyi minden múlik az ügyfélszolgálaton? A jó ügyfélszolgálat ma már szinte mindennek az alapja. Néhány nagyon kevés kivétellel szinte minden termék és szolgáltatás helyettesíthető. A vevőknek, ügyfeleknek pedig az Internetnek köszönhetően kiapadhatatlan információforrás áll rendelkezésére. Ha nem elégedettek valamivel, pikk-pakk találnak másik helyet, ahol szintén elérhető az általunk kínált […]
Hogy keltsünk bizalmat a webshopunkban?
Ősi mondás: „Minden a bizalomnál kezdődik.” … a vásárlás is. Ha egy webshop nem képes bizalmat kelteni az érdeklődőkben, akkor borítékolható, hogy nem válik belőlük vásárló. Emiatt nagyon fontos, hogy minél több olyan elemet építsünk be a webshopunkba, ami azt a célt szolgálja, hogy növelje a látogatókban a bizalmat vállalkozásunk és termékeink vagy szolgáltatásunk iránt. […]
Hogy kerüljük el a balhét az ügyfélszolgálaton?
Néhány jó tanács a konfliktusok megoldásához, ha már elkerülni lehetetlen őket A legtöbb ember szíve szerint leginkább elkerülné a konfliktusokat: mind a magánéletben, mind a munkahelyén. Ha ügyfelekkel, vásárlókkal állunk kapcsolatban, akkor erre sajnos nem sok esélyünk van. Akár napi szinten, sőt, napjában többször is kerülhetünk konfliktushelyzetbe. Nem marad más lehetőségünk, mint megtanulni, hogy mi […]
Már egy jó ideje itt van, és még marad is…Ki az? Nagy eséllyel nem az ügyfélszolgálatos kollégád!
Az üzleti világban jól ismert tény, hogy manapság az ügyvezetők és a HR-szakemberek számára az egyik legnagyobb feladatot a munkaerőszerzés és -megtartás jelenti. Extra nagy a kihívás, ha ügyfélszolgálatos kollégákról van szó… Felmérések szerint ezen a területen a fluktuáció akár a 30-40 %-ot is elérheti. Mondhatjuk, hogy az ügyfélszolgálat tulajdonképpen egy „átjáróház”: mindig van, aki […]
Mire vágynak valójában az ügyfélszolgálatos kollégák?
A nagy bónuszok csábítók, a tisztességes és megbízható fizetés elengedhetetlen, csakúgy, mint a biztonságos munkakörnyezet, de mi másra vágynak még az ügyfélszolgálatokon dolgozó operátorok? Egy olyan iparágban, ahol a magas lemorzsolódási arány súlyosan befolyásolja a szolgáltatásnyújtást és az általános ügyfélélményt, könnyen megölheti az eredményt, ha nincs egy cégnek megoldása az operátorok megtartására. A munkatársmegtartásról (és […]
Virtuális asszisztens ingatlanosoknak, hogy jobban pörögjön az üzlet
Ha te egy sikeres ingatlanügynök vagy, vélhetően minden perced le van kötve. Talán emlékszel arra, milyen könnyen mentek az adminisztrációs feladatok havi 1-2 eladásnál, de most, hogy évi 30-40 vagy több üzletet is kötsz, kezd a rendszer összeomolni. Amennyiben már kiráz a hideg az ügyintézés gondolatától is, itt az alkalom, hogy megismerkedj a virtuális asszisztens […]
Sikeres keresztértékesítés és felülértékesítés a call centerben
Tegyük fel, hogy egy ügyfél betelefonál az Internetes szolgáltatója ügyfélközpontjába, mert leállt az internet szolgáltatás. Miután 20 percig tartásban volt és azt várja, hogy valaki felvegye a telefont, további 45 percet tölt azzal, hogy oda-vissza kapcsolgatják az operátorok között a probléma megoldása érdekében. Amikor már befejeződne a hívás, az ügynök megkérdezi: „Szeretné egy havi 900 […]
5 szempont virtuális asszisztens kiválasztásakor
Vállalkozóként valószínűleg mindent saját magad szeretsz irányítani, mert csak abban bízol, amit te megteszel. Azt gondolod, akkor van elvégezve a munka, ha a te kezedben van. Mindenkinél jobban tudod, hiszen a te vállalkozásod a te gyereked. Érte pedig mindent. De figyelj Frodó! Időnként hagynod kell, hogy segítsenek. Valójában kulcsfontosságú, hogy megengedd magadnak ezt a “luxust”. […]
7 módszer a személyesebb ügyfélélményhez
Az ügyfélélmény kifejezés magában foglalja az ügyfél és a vállalkozás közötti interakció teljes egészét. Ebbe beletartozik az ügyfél által látott reklám, a vásárlás kiszolgálása, a garanciális kérdések megoldása vagy a későbbi köszönőlevél is. Mindezek közül az ügyfélszolgálat az egyik legjobb módja a megvalósítható stratégiák kialakításához és a kézzelfogható eredmények megszerzéséhez. Az alábbiakban 7 ügyfélszolgálati fejlesztési […]
Ügyfélszolgálat kiszervezése – kidobott pénz vagy befektetés?
Napjainkban a szolgáltató szektor exponenciálisan növekszik. A magas színvonalú ügyfélszolgálat kulcsfontosságú tényező abban, hogy segítse a vállalkozásokat az ügyfélkörük megőrzésében. Ezért válhat még nehezebbé az ügyfélszolgálat kiszervezésével kapcsolatos döntés. Lehet vitatkozni azzal, hogy egy ilyen lépés a szolgáltatások minőségének jelentős romlásához vezethet. Ennek ellenére sokan úgy gondolják, hogy az ügyfélszolgálat kiszervezése egy egyszerű módja a […]