25 év
tapasztalat
450+
ügyfél
1.400.000+
fogadott hívás
angol / magyar
híváskezelés
Tóth Tímea Tünde
IrodavezetőTelefonos operátorokkal naponta egyeztetek annak érdekében, hogy Ügyfeleink mindig a számukra kedvelt szolgáltatási szintet kaphassák. Kapcsolattartóink szívesen veszik, ha kérdéseinkkel hozzájuk fordulok, mert tudják, hogy képben vagyunk az ügyeikkel kapcsolatban!
Czabafy Bence
Tulajdonos, ügyvezetőMindig szem előtt tartom, hogy olyan teletitkárnő szolgáltatást kell biztosítanom, olyan call centert kell üzemeltetnem, melyet én magam is szívesen használnék. Szolgáltatásaink fejlesztése, új technológiák bevezetése folyamatos kihívást jelent számomra.
Dienes Anna
Csoportvezető, supervisorMunkám fontos része, hogy az Ügyfeleinktől érkező új információkat, tréning anyagokat bevezessem házon belül. Jó érzés, hogy munkatársaink precizitására, és kommunikációs készségére rendszeresen kapunk pozitív visszajelzést Kapcsolattartóinktól.