Céginformáció
Két évtizedes tapasztalat a bejövő híváskezelésben

Mindig szem előtt tartjuk, hogy olyan szolgáltatást biztosítsunk, olyan call centert kell üzemeltessünk, melyet mi magunk is szívesen használnánk. Összeszokott csapatunknál természetes, ami más call centerekben ritka: több évig dolgozunk együtt munkatársainkkal. Kedves, intelligens, agilis kollégáinkat bármely cég szívesen alkalmazná telefonos ügyfélszolgálatán. Két évtizedes call center tapasztalatainkat szívesen megosztjuk ügyfeleinkkel is, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálati stratégiát alkalmazhassák a bejövő híváskezelésben.





Büszkék vagyunk rá, hogy rátermettségünket, szakértelmünket már számos esetben bizonyíthattuk!


20 év

tapasztalat

350+

ügyfél

900.000+

fogadott hívás

7/24

rendelkezésre állás

angol / magyar

híváskezelés






Ha szeretne többet megtudni rólunk, örömmel válaszolunk kérdésére!