Nagy volumenű híváskezelés
Call center háttér rugalmas kapacitástervezéshez

Élő hangos ügyfélszolgálat ellátására hatékony, de mégis költségtakarékos megoldásunk van. Havi ezres, tízezres nagyságrendű hívásfogadás vagy váratlanul megugró bejövő hívásforgalom kezelése a mi asztalunk.




Kinek ajánljuk?

Közép- és nagyvállalatoknak, multinacionális cégeknek, költségvetési intézményeknek.
  • ha nem szeretne saját telefonos ügyfélszolgálat fenntartásával bajlódni
  • ha nem tudja előre, mekkorára méretezze ügyfélszolgálata kapacitásait
  • ha termék promóciókhoz, kuponos akciókhoz, rendezvényszervezéshez igényel telefonos hátteret
  • ha professzionális call center vagy inbound telemarketing partnert keres hosszútávú együttműködéshez


Milyen előnyöket élvezhet?

Megszabadulhat a saját telefonos ügyfélszolgálat fenntartásának gondjától.
  • a kezelt hívásforgalomtól függő, átlátható és előre tervezhető költségekkel számolhat
  • munkafolyamatain nem szükséges változtatnia, akár vállalata belső IT rendszeréhez is tudunk csatlakozni
  • jelentős költséget takaríthat meg a munkaerő kölcsönző cégekhez képest
  • call center kapacitásunkat változó hívásforgalom kezelésére is igénybe veheti
  • személyes kapcsolattartón keresztüli kiemelt ügyfélkezelést biztosítunk az Ön számára


Kipróbálom

Elégedett ügyfeleink




Nagy volumenű híváskezelő szolgáltatás igénylés

Amennyiben szeretné, most kötöttségek nélkül, 1. hónapban 50% havidíj kedvezménnyel kipróbálhatja, hogyan tudjuk megoldani vagy helyettesíteni az Ön cégének bejövő híváskezelését. Kérjük, adja meg adatait, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot a részletek további egyeztetése érdekében!





Gyakran feltett kérdések


Milyen típusú hívásfogadási feladatokat tudnak ellátni?
Rendeléseket veszünk fel, hibabejelentéseket kezelünk, termékekről szolgáltatásokról is információt adunk. Riasztásokat kezelünk, segítünk gyors válaszokkal a hívóknak, hogyan kell egy terméket használni, játékok és promóciókat támogatunk telefonos hátterünkkel. Próbálunk minden olyan telefonos feladatot megoldani egy vállalat életéből, ami nem igényli, hogy ott üljünk az adott cégnél.
Hogyan fognak érteni a mi hibabejelentéseinkhez?
A hibabejelentő vonalak esetén a kérdések nagyrésze visszatérő kérdés. Ezekre mind ki lehet dolgozni a megfelelő választ, amit el is fogunk mondani. Nem kell, hogy a call centeres egyből mindent megválaszoljon. A hívónak azt kell éreznie, hogy az elhárítási folyamat elkezdődött és jó kezekben van a hibabejelentése.
Hogyan tanítsuk be az Önök munkatársait?
Alapjában véve egykapus kommunikációra törekszünk. Ha kapcsolattartónknak átadja a szükséges információkat, akkor ő továbbítja a szükséges tudnivalókat és el fogja végezni a betanítást a többi munkatársunknál. Önnek ezzel nem is kell foglalkoznia.
Tudnak-e a cégem saját vállalati rendszerébe dolgozni?
Igen, amennyiben internetes böngésző alapú rendszert használnak. Mi csak annyit kérünk, hogy nyissák ki felénk is a rendszerüket, hogy operátoraink elérjék egy böngészőn keresztül.
Mennyi idő alatt tudják lereagálni a nálunk történt változásokat?
Alapjában attól számítva, hogy mi megkapjuk az instrukciót a következő munkanap végéig átadjuk a szükséges információkat munkatársainknak. Ha ennél több időre van szükség a tréningek miatt, akkor szólunk Önnek.
A híváskezelésben benne van az adatok rögzítése is?
Igen. Nálunk egy kezelt hívás a telefonhívás megválaszolásából, az adatok rögzítéséből és elküldéséből, majd az újra rendelkezési állási időből áll.
Telefon mellett emaileket, postai leveleket vagy faxokat is tudnak kezelni?
Fogadunk és kezelünk Ügyfél postát, faxokat és emaileket.
Milyen saját telefonos infrastruktúrával kell rendelkeznem?
Nem kell, hogy saját call centerrel rendelkezzen. Azt mi biztosítjuk. Azért nem árt, ha szükség esetén fel tudjuk hívni Önöket. 🙂
Mi történik, ha valakit fel kell hívniuk a cégemtől?
Természetesen ezt megtesszük, ha szükség van rá, vagy ha Ön sürgősségi esetet ad meg nekünk, amikor mindenképpen telefonálnunk kell. Ha Önöknek olyan procedúrát kell kezelnünk, amely azzal is jár, hogy egy vagy több személyt fel kell hívnunk, azt is elvégezzük, pl: sürgős hiba esetén akár otthon is értesítünk valakit, ha az az igény.
Ingyenes zöldszámot is tudnak biztosítani?
Egyedi igény szerint, akár ingyenesen hívható zöld számot, helyi tarifával hívható kék számot is meg tudjuk oldani Önnek. Ezeken a számokon bonyolított forgalom az Ön költsége, mivel mi a telefonos ügyfélszolgálatot biztosítjuk ezeken a számokon. Zöld-, kékszámmal kapcsolatban kérjen egyedi ajánlatot tőlünk!

További kérdése maradt? Szívesen megválaszoljuk!

Referenciák

Akik már az inbound telemarketing szolgáltatásunkat választották.