5 tipp, hogy az ügyfelek legyenek a legjobb márkaképviselőid

Nem számít, milyen kiváló a terméked, ha a megcélzott célközönség a márkád puszta létezéséről sem tud. Itt lép be a tudatos márkaépítés, ami segít mély és tartósan pozitív benyomást kelteni a potenciális ügyfelekben. Ezért nem hoz mindig eredményt a klasszikus marketing Érthető hát, hogy márkaként mindent megteszel, hogy a csúcson maradj. Bevetheted a létező valamennyi […]

Tovább olvasom

5 meglepő tény egy call center életéből

A call center kifejezés hallatára a legtöbb ember fejében százával jelennek meg a telefonok és a csinos kezelőik képei. De vajon belegondoltál már valaha abba, hogy pontosan mi minden bújuk meg egy ügyfélszolgálatos telefonhívás mögött? Íme 5 meglepő tény egy call center életéből, amikre talán sohasem gondoltál. 1# Elemzünk nem jósolunk Egy ideális világban egy […]

Tovább olvasom

3+1 leggyakrabban félreértett tény a call centerekről

Valószínűleg már neked is volt számos ügyfélszolgálatos élményed az életed során. Ha egy call centerre gondolsz, valószínűleg magad elé képzelsz egy embert, aki a telefon előtt ül, és naponta akár több száz hívást is kezel. Elképzelhető, hogy volt már negatív tapasztalatod is, de ennek ellenére el kell ismernünk, hogy az ügyfélszolgálat döntő fontosságú tényező egy […]

Tovább olvasom

Erre vágynak igazán az ügyfelek egy telefonos ügyfélszolgálattól

A fantasztikus felhasználói élmény érdekében az egyik első lépés az ügyfelek igényeinek a megértése. Alapvető fontosságú, hogy az ügyfélszolgálatok pontos képet kapjanak arról, mit várnak el tőlük a betelefonálók, hiszen ezen múlik a munkájuk sikeressége. Egy amerikai kutatás szerint a megkérdezett ügyfelek többsége elégedetlen a cégek ügyfélszolgálatának szolgáltatásaival. Ez a tény arra mutat rá, hogy […]

Tovább olvasom

6 szokás, ami egy vásárlóközpontú márkára jellemző

Minden vállalat, aki hosszú távú sikerben gondolkodik, az ügyfélélmény tökéletesítését prioritásként kezeli. Az ügyfélközpontú hozzáállást a vásárlók értékelik, és nagy részük hajlandó többet is fizetni a garantált jó élményért. A Dimension Data egy statisztikája szerint a cégek 84 %-nak az ügyfélszolgálat fejlesztése hozott jelentős bevétel növekedést. Annak érdekében, hogy a célpiacod a márkád középpontjába kerüljön, […]

Tovább olvasom

5 módszer, hogy emberibb legyen az ügyfélszolgálat

A mostani digitális környezetben sok vállalat a gyors és kifinomult online vevői élményekre összpontosít. Az ügyfelek értékelik ezeket a törekvéseket, de a közvetlen emberi kontaktus továbbra is nagy igény. A személyes kapcsolat még mindig a legerősebb lojalitást segítő eszköz. A fogyasztók jelentős részét kifejezetten bosszantja, ha nem tudnak egy konkrét emberrel beszélni. Összegyűjtöttünk most hat […]

Tovább olvasom

Hogyan valósul meg a minőség-ellenőrzés a call centerekben?

A vállalatok nagy összegeket és bizalmat fektetnek a call centerekbe, ezért érthetően meg szeretnének győződni arról, hogy hatékonyan működnek-e, és az ügyfeleik elégedettek-e a kiszolgálással. Ezt a telefonos ügyfélszolgálat az alkalmazottaik minőség ellenőrzésével tudják biztosítani.  Amennyiben egy ügyfélnek telefonos segítségre van szüksége egy megvásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatosan, esetleg panasza van, akkor a telefon túloldalán […]

Tovább olvasom

Hogyan nyújthatunk nagyszerű ügyfélélményt a koronavírus idején?

Érdekes megfigyelni, hogy a jelen digitális korban, amikor az üzletmenet folytonosságának fontosságáról beszélünk, mégis az adatvédelem és az adatbiztonság kapja a legnagyobb figyelmet. Egy világméretű egészségügyi katasztrófa utáni helyreállítás során ezek a fogalmak teljesen új értelmet nyernek. Ebben az esetben a call centereknek is értékelniük kell, milyen eszközökkel tudnak harcolni a koronavírus ellen. Az alábbiakban […]

Tovább olvasom

Koronavírus: a call center előnyei krízis idején

Krízis idején a vállalkozások hatványozott és különleges igényekkel szembesülnek az ügyfélszolgálat terén. A drámaian megnövekedett interakciók működési problémákat okoznak, különös tekintettel a front office tevékenységekre és a beérkező hívások kezelésében. Olyan krízis helyzetekben, mint a koronavírus is, a gördülékeny ügyfélkezelés leghatékonyabb módja call center szolgáltatás igénybevétele. Cikkünkben összegyűjtöttük, mely területeken nyújt egy call center hatékony […]

Tovább olvasom

Hogyan kezeljünk egy dühös ügyfél hívását?

Egy call centerben gyakran megesik, főleg forgalmas időszakokban, hogy dühös ügyfél hívását kell kezelni. Kiemelten fontos tehát, hogy ezeket a nehéz interakciókat megfelelő hozzáértéssel kezelje az ügyfélszolgálatos munkatárs, hiszen ezen múlhat, hogy megold egy kényes problémát vagy elveszíti az ügyfelet. Szerencsére léteznek kipróbált és megbízható gyakorlatok a panaszok hatékony kezelésére. Ezek ismeretében egy megfelelően képzett […]

Tovább olvasom