Gamifikáció Call Centerben – Így tartsd motiváltan az operátorokat!

Már gyerekkorunkban megtanították számunkra játékos módon a társas együttlét és a szocializációs készségek elsajátítását. A játékos tanulás magával ragadott bennünket, és könnyebbé tette a dolgok megértését. Miért változna ez meg a felnőttkorban? A munkahelyi gamifikáció, azaz a játékosság lényege az, hogy szerethetővé tegyük a kollégák számára a kevésbé élvezetes feladatokat is. Ez természetesen nem azt […]

Tovább olvasom

Nem fenékig tejföl call centerben dolgozni

A napokban jelent meg egy írás az Indexen a miskolci segélyhívó központ 112-es segélyhívó számával kapcsolatosan. A tényfeltáró írás hosszasan kitért a vonalak végén ülő, sok esetben drámai helyzetekbe csöppenő operátorok emberfeletti munkájára is. A 112-őt az amerikai 911-es segélyhívó mintájára hozták létre 2014-ben. Először a rendőrségi (korábban 107-es szám) hívásokat kezelték, majd 2016-tól a […]

Tovább olvasom

Mobiltelefon etikett vállalkozóknak

A mobilkészülékek fejlődésével párhuzamosan nő a telefonfüggőség kialakulása az emberekben. Nem kivételek ez alól a vállalkozók sem, akik szinte egyetlen lépést sem tesznek már a mobiljuk nélkül. Napjainkra ezek az apró eszközök egy mini számítógép tudásával rendelkeznek, így nem csoda, hogy nélkülözhetetlenné váltak a mindennapi üzleti élet során.   A mobilokon elolvashatjuk a leveleinket, folyamatos […]

Tovább olvasom

Miért kritikus pontja a vállalkozásoknak a tökéletes ügyfélszolgálat?

Nagyon leegyszerűsítve az ügyfélszolgálat a cégeknek az a képessége, hogy folyamatosan és következetesen ki tudják elégíteni az ügyfelek igényeit. Hogy miért jelent ez versenyelőnyt? Azért, mert egy elégedett vevőből nagy eséllyel lehet hűséges vásárlót konvertálni hosszútávon. De ha rossz szájízzel zárul egy ügylet, a vevő soha nem fog visszatérni. Sőt, fennhangon viszi tovább a rossz […]

Tovább olvasom

Hogyan segíti a jó ügyfélszolgálati rendszer a vásárlói bizalom felépítését?

Egy tökéletesen működő ügyfélszolgálat egy életre elkötelezetté teszi az ügyfelet, aki elégedettségében és önszántából továbbajánlja a vállalkozást a barátainak, családtagjainak és (közösségi) ismerőseinek. Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, nélkülözhetetlen a valódi vágy a cég részéről, hogy a vevőit elkápráztassa, miközben természetesen értékesíti a termékeit vagy a szolgáltatásait. A vevő(k) teljes tapasztalatát figyelembe kell venni attól kezdve, […]

Tovább olvasom

Hogyan alakíts ki ügyfélközpontú vállalati kultúrát?

A vállalkozások nagy része egy túltelített, zajos piacon próbálja kihalászni a legtöbb potenciális ügyfelet. Az emberek soha nem látott mennyiségű ajánlat közül válogathatnak. Az Internetnek köszönhetően keresgélnek, ajánlásokat olvasnak, összehasonlítanak. Lehetőségük van már a telefonjukon keresztül is eldönteniük, kinél fogják a pénzüket elkölteni. A hozzáértő vállalkozások ezért úgynevezett ügyfélközpontú gondolkodással igyekeznek minél több lehetséges vásárlót […]

Tovább olvasom

Az 5 legrosszabb dolog, ami egy nívótlan ügyfélszolgálat miatt történhet

Az ügyfélszolgálat vitathatatlanul az egyik legfontosabb egysége a vállalkozásnak, amiről a cégvezetésnek kell gondoskodnia. Egy káprázatos ügyfélszolgálat fel tudja javítani a szegényes marketinget. Ugyanakkor zseniális marketinggel is módfelett nehéz és pénznyelő szépítgetni egy nívótlan ügyfélszolgálatot. Az inbound marketing ügyfélorientált, és kétségkívül segíti az ügyfélszolgálat munkáját. Ennek ellenére ez sem kárpótolja a vásárlókat az esetleges rossz […]

Tovább olvasom

7 ügyfélszolgálati baki, ami miatt gyorsan elveszítheted az ügyfeleid

Ha bárkit megkérnénk arra, hogy meséljen egy negatív ügyfélszolgálatos élményéről, nagy valószínűséggel nem kellene megerőltetni magát. Azonnal eszébe jutna pár kellemetlen eset. Ha viszont a pozitív tapasztalatokról kérdeznénk, valószínűleg keresgélnie kellene az emlékei között. Ez az úgynevezett 80-20-as szabály, miszerint a negatív élmények jobban berögzülnek a memóriába, miközben a jók elhomályosodnak. A jót az emberek […]

Tovább olvasom

7 iparág, ahol különösen szükség van call centerre

Bármely iparágat is nézzük, a verseny minden korban felemelte a legjobbakat, és kispályára küldte azokat, akik nem tudták megugrani az újabb kihívásokat. Napjainkban azonban egy új tényező vált az egyik legfontosabb versenyelőnnyé. A vásárlói élmény előtérbe került, amihez erősen hozzájárulnak a profi call centerek működtetései. Ha egy vállalat nem tudja megoldani az ügyfélszolgálat működését, végzetesen […]

Tovább olvasom

A tökéletes operátor készségei és kompetenciái egy call centerben

Okkal tehetjük fel a kérdést, hogy az online világban, ahol minden információ könnyen és gyorsan elérhető, miért van mégis létjogosultsága a cégek telefonos elérhetőségeinek. Az emberek alapvetően bizalmatlanok. Önmagukkal és másokkal szemben is. Ha egy cég terméke vagy szolgáltatása valóban érdekli az ügyfelet, akkor olyan kérdések is felmerülhetnek benne, amikre az online felületeken nem találja […]

Tovább olvasom