Első helyen az ügyfélélmény a pénzügyi szektorban is

Az idősebb generáció java része a tradicionális bankokban és pénzintézetekben bízik inkább, ami nem meglepő, hiszen több évtizedes múltjukkal megalapozták már a bizalmat. A pénzügyi szektor azonban folyamatos változásban van, és a millenniumi generáció, az információtechnológia megállás nélküli innovációs kihívásokra és fejlesztésekre ösztönzi a piaci szereplőket. A jelen generációt új eszközökkel lehet hűséges vásárlókká és […]

Tovább olvasom

A hagyományos ügyfélszolgálat jövője az AI világában

A digitális forradalom egyik látványos és hasznos eszköze a chatbot. Nem csoda, hiszen a chatbotok különleges élményt nyújtanak a felhasználóknak, amivel a FinTech cégek mélyíteni tudják az ügyfél-elégedettség szintjét. Éppen ezért nem is kétséges, hogy az üzleti és pénzügyi világ egyik legnagyobb technológiai vívmányai a chatbotok lesznek. Egy, az Oracle tanulmánya szerint a vállalkozások 80 […]

Tovább olvasom

A FinTech cégek gyenge pontjai a bankokkal szemben

Az Y és Z generációk digitális elvárásainak kiszolgálására egyre több FinTech cég alakul. Ezek a mikrovállalkozások natív, azaz az adott célra kifejlesztett környezetben dolgoznak. Így például a bankokkal szemben nagyon innovatívak és rugalmasak tudnak lenni a digitális ügyfélélmény megteremtése érdekében. A FinTech cégek javarészt azonban kicsik és nagyon „fiatalok”, ezért számos ponton fejlődniük kell, hogy […]

Tovább olvasom

Valójában mi is a FinTech?

A FinTech egy összefoglaló elnevezése azoknak a stratupoknak, akik a pénzügyi szektorban forradalmian új technológiákat fejlesztenek és dobnak a piacra. Lényegében cégeket, bankokat és magánembereket segíthetnek abban, hogy könnyebben, kényelmesebben, vagy éppen gyorsabban tudják a pénzügyi tranzakcióikat lebonyolítani. Speciális és rugalmas szoftverkörnyezetben, egyedi algoritmusokkal fejlesztett szolgáltatásaikat számítógépeken, illetve okostelefonokon keresztül lehet igénybe venni. Kezdetekben a […]

Tovább olvasom

Miért fontos a megfelelő ügyfélszolgálat az ügyvédi irodákban?

Az ügyvédi szakmát még napjainkban is nagy tisztelet övezi, de a jogi doktorok megítélésének első lépcsőfoka azon múlik, mennyire hatékonyan tudják kiszolgálni ügyfeleik igényeit. A professzionális arculat kialakításához a magas színvonalú telefonos elérhetőség elengedhetetlen. Egy elfoglalt ügyvéd számára a megfelelő asszisztencia rengeteg segítséget nyújthat. Mind time-management terén, mind pedig az iroda munkájának megítélésén. Kár kockáztatni […]

Tovább olvasom

Elegáns problémamegoldás startup cégeknél

Számos stratup cég egy jó ötletre, és papírra vetett koncepciókra szeretne várat építeni. Sokan elkövetik azonban azt a hibát, hogy olyan beruházásba fektetnek, amire talán nincs is igény a piacon. Az is előfordulhat, hogy az alapítók egyoldalúan kezelik a termék vagy a szolgáltatás jövőbeli életét, ezért a kitűzött célok sosem találkoznak a rideg valósággal, azaz […]

Tovább olvasom

A termék finomra hangolása lehet a startup cégek sikertényezője vagy a bukása

Induló stratup cégedben imádod az ötleted, és azt gondolod, hogy emberek ezreinek fog a terméked vagy a szolgáltatásod előnyt kovácsolni a mindennapokban. Hónapokat, éveket fektetsz a munkába, hogy felépítsd a nagy álmot, majd egyszer csak mellbe vág a felismerés, hogy minden, amit eddig felépítettél, hiábavaló volt. A legbosszantóbb az, amikor évek és súlyos milliók után […]

Tovább olvasom

Nem is gondolnád, hogy ezen is múlhat a banki hitelkérelmed

Van egy jó ötleted, megvan benned a képesség és a szakmai tudás, hogy beindíts egy sikerekkel kecsegtető startup vállalkozást? Már csak a pénz hiányzik hozzá. A legtöbb startup magánemberekből verbuválódik össze. Nincs elég tőke, biztosíték, bizonytalan a jövőbeli termelőképesség, így nem igazán lehet kecsegtető vállalati hitelbírálatra számítani. Amennyiben csak egy ötlet van, de nincs kidolgozott […]

Tovább olvasom

Az első 3 év kritikus pontjai egy startup életében

Bár a stratupok létrehozásának népszerűsége töretlen, évről évre az tapasztalható, hogy több kisvállalkozás megy csődbe, mint amennyi alakul. Az első években ugyanis rengeteg nehézséggel kell a startupoknak szembenézniük, legyen szó a vásárlókért való versenyfutásról, a piac folyamatos változásáról, a pénzügyi kilátásokról. A megoldásra váró feladatok listája végtelennek tűnik, de van pár olyan kritikus pont, amit […]

Tovább olvasom

Konfliktuskezelés, telefonos nézeteltérések kezelése

Konfliktusok vannak, voltak és lesznek, amíg ember van a világon. Mindenki másként és másként kezeli a felmerülő nézeteltéréseket. A továbbiakban olyan konfliktuskezelési módszereket veszünk végig, amelyek nagyobb eséllyel oldják meg az éppen felmerülő problémás szituációt. Minden konfliktus egyedi felmérést kíván. Ki kell ismernünk, hogy vitapartnerünk melyik módszerre reagál a legjobban, és számunkra melyik az a […]

Tovább olvasom