Az első 3 év kritikus pontjai egy startup életében

Bár a stratupok létrehozásának népszerűsége töretlen, évről évre az tapasztalható, hogy több kisvállalkozás megy csődbe, mint amennyi alakul. Az első években ugyanis rengeteg nehézséggel kell a startupoknak szembenézniük, legyen szó a vásárlókért való versenyfutásról, a piac folyamatos változásáról, a pénzügyi kilátásokról. A megoldásra váró feladatok listája végtelennek tűnik, de van pár olyan kritikus pont, amit […]

Tovább olvasom

Konfliktuskezelés, telefonos nézeteltérések kezelése

Konfliktusok vannak, voltak és lesznek, amíg ember van a világon. Mindenki másként és másként kezeli a felmerülő nézeteltéréseket. A továbbiakban olyan konfliktuskezelési módszereket veszünk végig, amelyek nagyobb eséllyel oldják meg az éppen felmerülő problémás szituációt. Minden konfliktus egyedi felmérést kíván. Ki kell ismernünk, hogy vitapartnerünk melyik módszerre reagál a legjobban, és számunkra melyik az a […]

Tovább olvasom

Startup cégek 5 leggyakoribb kihívása

Napjainkban egyre gyakrabban találkozunk a startup kifejezéssel. Szinte minden induló vállalkozásra ezt a szót használják, bár érdemes tudni, hogy az eredeti jelentése szerint olyan vállalkozást jelent, ami éppen csak megjelent a piacon, és nagymértékű növekedési potenciállal rendelkezik. Egy vállalkozás elindítása mindig izgalmas feladat, pedig bonyolult és nagy kihívást jelent mindenki számára. A startup cégeknek rengeteg […]

Tovább olvasom

Koncentráció – A tanulható összpontosítás

Mindenki küzdött már koncentrációs problémákkal magas stresszhelyzetben, fáradtság vagy külső tényezők hatására. Agyunk aktivitása csökken, és néha lehetetlennek érezzük a fókuszálást az előttünk álló feladatra. Szerencsére, a koncentrációs képesség fejleszthető, ám ez mindennapos gyakorlással jár. Ez hatással van a telefonos kommunikációnk eredményességére is. A munka megterhelést jelent az emberi szervezet számára, ez vitán felül áll. […]

Tovább olvasom

Hatékonyan, professzionálisan, telefonon

A XXI. században a telefonos beszélgetések annyira mindennapossá váltak, hogy sokak számára elképzelhetetlen lenne az élet a telefonkészülék nélkül. Ám ennek ellenére, a legtöbben még csak bele se gondolnak, mennyire egyedi formája is ez a kommunikációnak, amely során öt érzékszervünk közül csak egyre hagyatkozhatunk. A telefon az egyik elsődleges kommunikációs segédeszközünk a hétköznapokban zajló magánéleti […]

Tovább olvasom

Hangrögzítés szerepe az irodai munkában

Ha adminisztratív ügyeket intézünk, sokszor halljuk, hogy a hívásokról hangrögzítés készül. Jellemzően a hangrögzítés okának minőségbiztosítási okot szoktak jelölni, ami valójában csak egy mindenre ráilleszthető sablon szöveg. Miért is érdemes a hívásokat rögzíteni? Mit tegyünk, ha ilyen eszközt tudunk használni? A legfontosabb érv a hangrögzítés mellett, hogy kérdéses szituációkat el tudunk dönteni egy rögzített hangfájllal. […]

Tovább olvasom

13 tipp az ügyfélhűség előmozdítására

Az üzleti világban jól ismert, hogy a cégek legalább ötször annyi pénzt költenek egy új vevő megszerzésére, mint amennyit költenének egy, már meglévő ügyfél megtartására. Épp ezért célszerű a meglévő ügyfelekre is koncentrálni és a lojalitásukra helyezni a hangsúlyt. Az ügyfélhűség megszerzésének egyik fő előnye, hogy jelentősen csökkenti az új ügyfelek megszerzéséhez szükséges időt és […]

Tovább olvasom

Segítsd a call center munkatársakat az ügyfélszolgálat javításában

Az operátorok naponta tömérdek telefonhívást fogadnak a call center ügyfélszolgálatán, melyek célja hívásonként szinte mindig változó. Bár az e-mailek és a közösségi médiahálózatok több lehetőséget nyújtanak egy adott vállalkozással való kapcsolatfelvételre, a statisztikák mást mutatnak. A hívás még mindig a legelterjedtebb kommunikációs eszköz, amikor egy ügyfélnek problémája van. A panaszos hívások sikeres kezelése megkívánja a […]

Tovább olvasom

Ügyfélszolgálati bűnök, te soha ne kövesd el

A telefonos ügyfélszolgálat munkatársai gyakran mondanak olyanokat, amelyek felbecsülhetetlen károkat okoznak a cégnek, valamint észre sem veszik, de az ügyfeleket is feldühítik. Természetesen ez nem szándékos részükről, csupán gondatlanság vagy tudatlanság miatt fordulhat elő. A hatékony képzés ebben is segít, valamint elengedhetetlen az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése szempontjából. A kritikus pontokat érdemes folyamatosan átvenni […]

Tovább olvasom

Call center filmek, melyeket érdemes megnézni

Melyek azok a call center filmek, amelyeket az iparágban dolgozóknak feltétlenül meg kell nézni? 1. The Call Call Center Girl 2. Outsourced 3. The Other End of the Line 4. Hello 5. Escape from the Call Center 6. Call Center Girl Ki nem szereti a filmeket? Bárhol is dolgozunk, mindig jól jön egy szuper film […]

Tovább olvasom