Virtuális asszisztens, teletitkárnő
Felvesszük a telefonját, nincs több elveszett hívás

Virtuális asszisztense az Ön vagy cége nevében mindig fogadja hívásait, rögzíti üzeneteit, egyezteti találkozóit, így Ön a valóban fontos üzleti kérdésekkel foglalkozhat, miközben ügyfelei sem érzik úgy, hogy elhanyagolná őket.




Kinek ajánljuk?

Mikrovállalatoknak, kisvállalatoknak, családi vállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak, szabadúszóknak.
  • ha sokat tárgyal, utazik vagy más okból gyakran nem tudja felvenni telefonját
  • ha nem szeretné, hogy fontos üzleti feladatai közben telefonhívások zavarják meg
  • ha ügyfeleinek, üzleti partnereinek többet szeretne nyújtani egy személytelen gépi hangnál
  • ha elegendő ügyfeleivel, partnereivel távolról, virtuális irodán keresztül tartani a kapcsolatot


Milyen előnyöket élvezhet?

Mindig elérhető lesz ügyfelei és partnerei számára anélkül, hogy fel kellene vennie a telefont.
  • minden telefonos üzenetét dokumentáljuk, amelyekről azonnal értesítjük email-ben vagy SMS-ben
  • nem szükséges feltétlenül irodavezetőt vagy személyi asszisztenst alkalmaznia
  • jelentős költséget takaríthat meg a munkaerő kölcsönző cégekhez képest
  • virtuális asszisztensünket tetszőleges számú hónapra igénybe veheti


Kipróbálom

Elégedett ügyfeleink




Ingyenes próbaszolgáltatás igénylés

Amennyiben szeretné, most kötöttségek nélkül, 1 hónapig teljesen ingyen* kipróbálhatja teletitkárnő szolgáltatásunkat. Kérjük, adja meg adatait, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot a szolgáltatás mielőbbi aktiválása érdekében!





*A próbaszolgáltatás egy hónapig vagy max. 500 bejövő hívás kezeléséig érvényes, ezen felüli híváskezelés a mindenkori tarifatájékoztatónk szerint. Szolgáltatási idő: munkanapokon 8-20 óra között.

Gyakran feltett kérdések



Hogyan tudják megválaszolni a hívásokat a nevemben?
Mielőtt szolgáltatásunk nyújtását elkezdjük Önnek, egy néhány oldalas adatlap kitöltésével tudja „bekonfigurálni a szolgáltatásunkat”. Ez minden olyan kérdést tisztáz, ami minimálisan szükséges ahhoz, hogy meg tudjunk szólalni az Ön vagy Cége nevében a telefonon.
Mennyi információt tud kezelni az operátor?
Akár rengeteg A4-es oldalnyi információból is tud munkatársunk tájékoztatást adni. A rendszerünk olyan, hogy nagy mennyiségű adatban is tudunk intelligens módon keresni, a lényeg, hogy elektronikus formában is megkapjuk a szükséges információkat.
Hogyan tudnak az én telefonszámomon jelentkezni?
Hívásátirányítással, az Ön számán az Ön nevében jelentkezik a teletitkárnője. A hívásokat a telefonszámáról bármikor át tudja irányítani, amikor szüksége van erre. Beállítható, hogy akár foglaltság esetén jelentkezzen a teletitkárnője, vagy ha Ön pl. három csörgésen belül nem veszi fel a hívást. Mobiltelefonon azt is be lehet állítani, hogyha Ön épp nem akar beszélni egy ismeretlen számmal, akkor Ön “kinyomja” a csörgést és a teletitkárnője üzenetet vesz fel a hívótól és elküldi SMS-ben.
Honnan tudja a teletitkárnőm, hogy melyik hívást kell az én nevemben felvennie?
Minden ügyfelünknek egy budapesti telefonszámot adunk. Mi ezen a telefonszámon az Ön nevében jelentkezünk, az Ön instrukció alapján kezeljük a hívásokat. Mi nem tudjuk, hogy egy átirányított hívást kezelünk majd, vagy valaki közvetlen hívta ezt a számot. Annyit tudunk, ha csörög az Önnek kiosztott telefonszám, akkor az Ön nevében fogadjuk a hívást ás az Ön igénye szerint kezeljük azt.
Hogyan tudom átirányítani a hívásokat?
Ez egyszerű, csak be kell állítani a telefonján. Ebben segítünk Önnek. Számos lehetőség van az átirányításra attól függően, hogy Ön vezetékes vagy mobil számot kíván átirányítani, használ-e alközpontot, milyen mobil telefonnal rendelkezik, milyen átirányítási funkciót használ majd. Mondja el nekünk és segítünk, hogy egyszerűen be tudja állítani a hívásátirányítást.
Állandóan át kell irányítanom a hívásokat?
Ön több fajta átirányítás közül választhat. Ha néhány csörgésen belül nem tudja felvenni a hívást, akkor hívásátirányítás léphet működésbe a teletitkárnőjéhez. Beállíthatja, hogy csak foglaltság esetén kezelje a hívásokat a teletitkárnője. Ha Ön épp nem elérhető, vagy nem akar valakivel beszélni akkor is bekapcsolható a hívás átirányítás.
Hogyan kapom meg az üzeneteimet?
Emailen, smsben, vagy akár faxon is el tudjuk küldeni a hívásokról szóló üzeneteket. Azonnal, vagy napi összesítésben is meg tudjuk küldeni az üzeneteket. Sürgős szituáció esetén telefonálunk is a megfelelő személynek. Akár az Ön weben elérhető rendszerébe is tudunk adatokat rögzíteni.
Mi történik, ha a szolgáltatási időn kívül hívnak?
A hívó kicsörgést fog hallani. Mi ilyenkor nem is halljuk, hogy az Önök vonalát csörgeti valaki. Amennyiben ilyenkor nem tudja felvenni telefonját, érdemes automatikus hangposta szolgáltatást aktiválnia vagy kibővített szolgáltatási időszakra szerződést kötnie velünk, amellyel munkaidőn túl, hétvégén és munkaszüneti napokon is előhangos elérhetőséget biztosíthatunk az Ön vagy Cége számára.
Ha minden hívást Önökhöz akarok irányítani, az is megoldható?
Igen, semmi akadálya. Beállítható állandó átirányítás az Ön telefonszámáról. Akár át is hordozhatja hozzánk a telefonszámát, ilyenkor semmilyen költséggel nem fog járni Önnek az árirányítás.
Kaphatok-e rövidebb vagy hosszabb időre egy telefonszámot is Önöktől?
Igen. Ez mindenkinek jár, aki használja a szolgáltatásunkat. Budapesti telefonszámot biztosítunk, melyen csak az Ön nevében jelentkezünk.
Tarthatok-e tréninget azoknak, akik a hívásokat kezelik?
Ha szükséges igen. Egyébként mi törekszünk az „egykapus” kommunikációra. Ha Ön át tudja adni az irodavezetőnknek az információkat, akkor ő továbbítja a szükséges tudnivalókat és el fogja végezni a betanítást a többi munkatársunknál. Önnek ezzel nem is kell foglalkoznia.
Hogyan garantálják az üzleti adatok, információk bizalmas kezelését?
Ezt a kérdést a szolgáltatási szerződésünk rendezi. Köt minket a titoktartás és ezt a munkatársainktól is megköveteljük, a velük kötött munkaszerződés is kitér erre. Ilyen jellegű  probléma 18 éves működésünk alatt sosem fordult elő.

További kérdése maradt? Szívesen megválaszoljuk!

Referenciák

Akik már a virtuális asszisztens vagy teletitkárnő szolgáltatásunkat választották.