Hogyan segíti a jó ügyfélszolgálati rendszer a vásárlói bizalom felépítését?

Egy tökéletesen működő ügyfélszolgálat egy életre elkötelezetté teszi az ügyfelet, aki elégedettségében és önszántából továbbajánlja a vállalkozást a barátainak, családtagjainak és (közösségi) ismerőseinek. Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, nélkülözhetetlen a valódi vágy a cég részéről, hogy a vevőit elkápráztassa, miközben természetesen értékesíti a termékeit vagy a szolgáltatásait. A vevő(k) teljes tapasztalatát figyelembe kell venni attól kezdve, […]

Tovább olvasom

Hogyan alakíts ki ügyfélközpontú vállalati kultúrát?

A vállalkozások nagy része egy túltelített, zajos piacon próbálja kihalászni a legtöbb potenciális ügyfelet. Az emberek soha nem látott mennyiségű ajánlat közül válogathatnak. Az Internetnek köszönhetően keresgélnek, ajánlásokat olvasnak, összehasonlítanak. Lehetőségük van már a telefonjukon keresztül is eldönteniük, kinél fogják a pénzüket elkölteni. A hozzáértő vállalkozások ezért úgynevezett ügyfélközpontú gondolkodással igyekeznek minél több lehetséges vásárlót […]

Tovább olvasom

Az 5 legrosszabb dolog, ami egy nívótlan ügyfélszolgálat miatt történhet

Az ügyfélszolgálat vitathatatlanul az egyik legfontosabb egysége a vállalkozásnak, amiről a cégvezetésnek kell gondoskodnia. Egy káprázatos ügyfélszolgálat fel tudja javítani a szegényes marketinget. Ugyanakkor zseniális marketinggel is módfelett nehéz és pénznyelő szépítgetni egy nívótlan ügyfélszolgálatot. Az inbound marketing ügyfélorientált, és kétségkívül segíti az ügyfélszolgálat munkáját. Ennek ellenére ez sem kárpótolja a vásárlókat az esetleges rossz […]

Tovább olvasom

7 ügyfélszolgálati baki, ami miatt gyorsan elveszítheted az ügyfeleid

Ha bárkit megkérnénk arra, hogy meséljen egy negatív ügyfélszolgálatos élményéről, nagy valószínűséggel nem kellene megerőltetni magát. Azonnal eszébe jutna pár kellemetlen eset. Ha viszont a pozitív tapasztalatokról kérdeznénk, valószínűleg keresgélnie kellene az emlékei között. Ez az úgynevezett 80-20-as szabály, miszerint a negatív élmények jobban berögzülnek a memóriába, miközben a jók elhomályosodnak. A jót az emberek […]

Tovább olvasom

7 iparág, ahol különösen szükség van call centerre

Bármely iparágat is nézzük, a verseny minden korban felemelte a legjobbakat, és kispályára küldte azokat, akik nem tudták megugrani az újabb kihívásokat. Napjainkban azonban egy új tényező vált az egyik legfontosabb versenyelőnnyé. A vásárlói élmény előtérbe került, amihez erősen hozzájárulnak a profi call centerek működtetései. Ha egy vállalat nem tudja megoldani az ügyfélszolgálat működését, végzetesen […]

Tovább olvasom

A tökéletes operátor készségei és kompetenciái egy call centerben

Okkal tehetjük fel a kérdést, hogy az online világban, ahol minden információ könnyen és gyorsan elérhető, miért van mégis létjogosultsága a cégek telefonos elérhetőségeinek. Az emberek alapvetően bizalmatlanok. Önmagukkal és másokkal szemben is. Ha egy cég terméke vagy szolgáltatása valóban érdekli az ügyfelet, akkor olyan kérdések is felmerülhetnek benne, amikre az online felületeken nem találja […]

Tovább olvasom

7 call center etikett tipp, amit minden tökéletes ügyfélszolgálatos kisujjból tud

A call centerben dolgozó ügyfélszolgálatos kollégák sok esetben a cég arcai, hiszen gyakran ők az egyetlen vagy első kapcsolódási pontok a cég és a vevő között. Egy vállalkozásnak emiatt elengedhetetlen feladata, hogy az ügyfélszolgálat a legmagasabb színvonalon végezze a feladatát. Minden egyes pozitív interakció mélyíti a vásárlói bizalmat, amely előnyeit a cég hosszútávon élvezheti. A […]

Tovább olvasom

Start up cégek létfontosságú ügyfélszolgálata

Saját vállalkozást létrehozni soha nem egyszerű feladat. Számtalan kihívással kell szembenéznünk, ki kell használnunk a technológiát, az Internetet és speciális üzleti modelleket. Innovatív megközelítés szükséges, ha vállalkozásunkat hosszú távon sikerre akarjuk vinni.  Főleg, ha a külföldre való terjeszkedés is a terveink között szerepel. A legfontosabb mégis a felmerülő feladatok megfelelő elosztása. Senki sem tud egyedül […]

Tovább olvasom

Dobjuk össze! – amikor gyorsan kell a segítség

Az alapítványok meghatározott céllal jönnek létre, és működésüket folyamatosan fenn kell tartaniuk. Előfordulnak azonban olyan drámai életesemények, vagy hirtelen jött természeti katasztrófák, amik gyors, azonnali segítségnyújtást igényelnek. Gondoljunk csak egy élet-halál között lévő gyerekre, akiről az utolsó pillanatban derült ki, hogy azonnali és méregdrága életmentő műtéttel lehet megmenteni. De egy váratlanul jött vihar is okozhat […]

Tovább olvasom

Saját ügyfélszolgálat vs. call centeres kiszervezés a munkaerő szempontjából

Egy saját, belső ügyfélszolgálat üzemeltetése nem csak az eszközpark kialakításáról, fenntartásáról és fejlesztéséről szól. Az operátorok munkabéreit is biztosítani kell, ami állandó költségekkel jár, és úgy érezhetjük az elején, hogy egy pénznyelő automata a call center kialakítása. De ezekkel még nem ér véget a belső ügyfélszolgálat kialakítás hátrányainak sora, hiszen az operátorokat folyamatosan képezni kell, […]

Tovább olvasom