Induló stratup cégedben imádod az ötleted, és azt gondolod, hogy emberek ezreinek fog a terméked vagy a szolgáltatásod előnyt kovácsolni a mindennapokban. Hónapokat, éveket fektetsz a munkába, hogy felépítsd a nagy álmot, majd egyszer csak mellbe vág a felismerés, hogy minden, amit eddig felépítettél, hiábavaló volt. A legbosszantóbb az, amikor évek és súlyos milliók után […]
Nem is gondolnád, hogy ezen is múlhat a banki hitelkérelmed
Van egy jó ötleted, megvan benned a képesség és a szakmai tudás, hogy beindíts egy sikerekkel kecsegtető startup vállalkozást? Már csak a pénz hiányzik hozzá. A legtöbb startup magánemberekből verbuválódik össze. Nincs elég tőke, biztosíték, bizonytalan a jövőbeli termelőképesség, így nem igazán lehet kecsegtető vállalati hitelbírálatra számítani. Amennyiben csak egy ötlet van, de nincs kidolgozott […]
Az első 3 év kritikus pontjai egy startup életében
Bár a stratupok létrehozásának népszerűsége töretlen, évről évre az tapasztalható, hogy több kisvállalkozás megy csődbe, mint amennyi alakul. Az első években ugyanis rengeteg nehézséggel kell a startupoknak szembenézniük, legyen szó a vásárlókért való versenyfutásról, a piac folyamatos változásáról, a pénzügyi kilátásokról. A megoldásra váró feladatok listája végtelennek tűnik, de van pár olyan kritikus pont, amit […]
Konfliktuskezelés, telefonos nézeteltérések kezelése
Konfliktusok vannak, voltak és lesznek, amíg ember van a világon. Mindenki másként és másként kezeli a felmerülő nézeteltéréseket. A továbbiakban olyan konfliktuskezelési módszereket veszünk végig, amelyek nagyobb eséllyel oldják meg az éppen felmerülő problémás szituációt. Minden konfliktus egyedi felmérést kíván. Ki kell ismernünk, hogy vitapartnerünk melyik módszerre reagál a legjobban, és számunkra melyik az a […]
Startup cégek 5 leggyakoribb kihívása
Napjainkban egyre gyakrabban találkozunk a startup kifejezéssel. Szinte minden induló vállalkozásra ezt a szót használják, bár érdemes tudni, hogy az eredeti jelentése szerint olyan vállalkozást jelent, ami éppen csak megjelent a piacon, és nagymértékű növekedési potenciállal rendelkezik. Egy vállalkozás elindítása mindig izgalmas feladat, pedig bonyolult és nagy kihívást jelent mindenki számára. A startup cégeknek rengeteg […]
Koncentráció – A tanulható összpontosítás
Mindenki küzdött már koncentrációs problémákkal magas stresszhelyzetben, fáradtság vagy külső tényezők hatására. Agyunk aktivitása csökken, és néha lehetetlennek érezzük a fókuszálást az előttünk álló feladatra. Szerencsére, a koncentrációs képesség fejleszthető, ám ez mindennapos gyakorlással jár. Ez hatással van a telefonos kommunikációnk eredményességére is. A munka megterhelést jelent az emberi szervezet számára, ez vitán felül áll. […]
Hatékonyan, professzionálisan, telefonon
A XXI. században a telefonos beszélgetések annyira mindennapossá váltak, hogy sokak számára elképzelhetetlen lenne az élet a telefonkészülék nélkül. Ám ennek ellenére, a legtöbben még csak bele se gondolnak, mennyire egyedi formája is ez a kommunikációnak, amely során öt érzékszervünk közül csak egyre hagyatkozhatunk. A telefon az egyik elsődleges kommunikációs segédeszközünk a hétköznapokban zajló magánéleti […]
Hangrögzítés szerepe az irodai munkában
Ha adminisztratív ügyeket intézünk, sokszor halljuk, hogy a hívásokról hangrögzítés készül. Jellemzően a hangrögzítés okának minőségbiztosítási okot szoktak jelölni, ami valójában csak egy mindenre ráilleszthető sablon szöveg. Miért is érdemes a hívásokat rögzíteni? Mit tegyünk, ha ilyen eszközt tudunk használni? A legfontosabb érv a hangrögzítés mellett, hogy kérdéses szituációkat el tudunk dönteni egy rögzített hangfájllal. […]
13 tipp az ügyfélhűség előmozdítására
Az üzleti világban jól ismert, hogy a cégek legalább ötször annyi pénzt költenek egy új vevő megszerzésére, mint amennyit költenének egy, már meglévő ügyfél megtartására. Épp ezért célszerű a meglévő ügyfelekre is koncentrálni és a lojalitásukra helyezni a hangsúlyt. Az ügyfélhűség megszerzésének egyik fő előnye, hogy jelentősen csökkenti az új ügyfelek megszerzéséhez szükséges időt és […]
Segítsd a call center munkatársakat az ügyfélszolgálat javításában
Az operátorok naponta tömérdek telefonhívást fogadnak a call center ügyfélszolgálatán, melyek célja hívásonként szinte mindig változó. Bár az e-mailek és a közösségi médiahálózatok több lehetőséget nyújtanak egy adott vállalkozással való kapcsolatfelvételre, a statisztikák mást mutatnak. A hívás még mindig a legelterjedtebb kommunikációs eszköz, amikor egy ügyfélnek problémája van. A panaszos hívások sikeres kezelése megkívánja a […]