Az első lapát a kazánba

Azaz, ki is ez a fickó, aki call centerekről, contact centerekről fog írni?

A kilencvenes évek elején Hollandiában szimatoltam bele a call centerek világába. Magyarországon még a MATÁV főközpontok egy része rotary központ volt, ami a zakatolásáról volt híres.

Amszterdamban szerencsém volt egy olyan innovatív kis csapatban dolgozni, ami akkoriban a világ élvonalába tartozó CTI és ICT fejlesztéseket dobott piacra. Bankok és biztosítók, nagy call centerek voltak az ügyfeleink.

Aztán gondoltam egy nagyot és 1996-ban Budapesten saját call center szolgáltatást indítottam. Hamarosan már non-stop, 7/24 szolgáltatással, ügyfélszolgálati call center működött a kezem alatt. Teletitkárnő szolgálatunk az első ilyen volt Magyarországon. Még a “teletitkárnő” szó is a magyarításom terméke.

Inbound call center-t, azaz ügyfélszolgálati call centert vezetek már 1996 óta

Ügyfélszolgálati vezetőkkel, marketingesekkel, PR szakemberekkel, vállalatvezetőkkel dolgozom együtt nap, mint nap, annak érdekében, hogy egyre jobb telefonos ügyfélszolgálatokat üzemeltessünk közösen.

Ajánlom a blogomat olyan érdeklődőknek, döntéshozóknak, akik érzik, hogy a fejlődésükhöz egy jó call center elengedhetetlen. Sőt tudják, hogy lepkeháló helyett profi ügyfélszolgálat is kell ahhoz, hogy az egyik vevő hozza a másikat!