A nagy dolgok egyike a VoIP

A VoIP valóban egyike a nagy dolgoknak a vállalkozások és az átlagos fogyasztók életében.

A VoIP-t az elmúlt évtized legsikeresebb technológiájának nevezték el, ami a Voice over Internet Protocol rövidítése. Ezt IP- telefonnak, internetes telefonálásnak és internetes hívásnak is nevezik.

Gyakorlatilag alternatív módja a telefonhívások kezdeményezésének, amelyek nagyon olcsóak vagy teljesen ingyenesek is lehetnek.

A “telefon” már nincs is mindig jelen, mivel telefonkészülék nélkül is létrejöhet a kommunikáció.

A vállalkozásoknak a VoIP egy nagyon jó megoldás arra, hogy csökkentsék a kommunikációs költségeket, és további szolgáltatásokat nyújtsanak a kommunikáció területén a munkavállalók és az ügyfelek között annak érdekében, hogy a kapcsolatot hatékonyabbá és jobb minőségűvé tegyék.

Rugalmasság és mobilitás

Az üzleti felhasználók és a munkavállalók bizonyos mértékig függnek a telefonhívásoktól. Egyesek többet használhatják, mint mások, a hívás hangja kulcsfontosságú egy vállalat számára.

Az aktuális telefonrendszer egyik legnagyobb hátránya, hogy a telefonokat korlátozza a helyszín, mert vezetékes kapcsolatot nem viheted magaddal.

Ha távol vagy az íróasztaltól, a potenciális ügyfelek nem tudnak elérni. Még akkor sem, ha több eszközöd van, mondjuk egy vezetékes és egy mobiltelefon. Az emberek, akik hívják a céged, tudniuk kell, hol vagy, hogy a megfelelő eszközön próbáljanak meg utolérni.

A VoIP megszabadít mindezektől, mert a felhasználók bárhonnan kezdeményezhetnek és fogadhatnak hívásokat. Az értékesítési képviselőid lehetnek úton vagy egyszerűen távol az irodától, az ügyfelek mégis mindig elérhetik őket telefonon.

A munkatársaid kiválaszthatják, hogy melyik eszközön fogadják a hívásokat, attól függően, hogy melyik időpontban vagy attól függően, hogy melyik van hozzájuk a legközelebb.

A mobiltelefonnak alacsony kapacitású az akkumulátora? Hívd a számítógépet. Utazás egy konferenciára? Vedd fel a kapcsolatot az ügyfelekkel a szállodai szobában bármilyen mobil eszközzel. Képzeld el, mennyire hatékonyabbak a munkatársaid ilyen rugalmassággal!

Virtuális telefonrendszer

Az internetes telefonszolgáltatás használatával virtuális telefonrendszert hozhatsz létre, amely lehetővé teszi a rugalmasságot és a mobilitást, miközben továbbra is biztosítod a már megszokott vezetékes számodat, amelyet az ügyfelek mindig hívhatnak.

Az üzleti VoIP egyik fő előnye, hogy helyszíntől függetlenül képes fogadni a vezetékes számokra érkező hívásokat. Ez azt jelenti, hogy több, különböző helyszínen dolgozó ember is ugyanazt a számot használhatja. Az üzleti VoIP általában költséghatékonyabb a minimális hardverköltségekkel és alacsony bérleti díjjal együtt is.

VoIP szolgáltatások

Számos VoIP szolgáltató kínál teljes körű szolgáltatásokat egy szabványos csomagban, mint például hívásvárakoztatás, hívás továbbítás, állomásmegosztás, távkezelés, keresés és követés funkció, névjegyek közötti kapcsolatok Microsoft Outlook integrációval és hangpostával stb.

A VoIP másik vonzó tulajdonsága, hogy meg tudod határozni a munkatársak, barátok és a családtagok elérhetőségét a hívás elkezdése előtt. A VoIP segítségével egy személy “beállíthatja” a rendelkezésre állást, akárcsak a Messenger szoftver.

Telefonszám hordozása

Megtarthatom az aktuális telefonszámomat, ha VoIP szolgáltatásra váltok?

A hagyományos telefonvállalatokhoz hasonlóan a VoIP szolgáltatóknál is lehetséges a számhordozás, amit a távközlési törvény garantál. Ez azt jelenti, hogy a számokat meg lehet tartani, amikor az ügyfelek átkerülnek egy másik szolgáltatóhoz.

Ha úgy döntesz, hogy megszünteteted a szerződésed egy VoIP, vagy hagyományos telefonszolgáltatóval, az átvevő szolgáltatónál kell új előfizetői szerződést kötni és nála kell igényelni a számhordozás lebonyolítását, melyet ő az átadó szolgáltatóval közvetlenül intéz az előfizető megbízásából.

A több száz kisebb nagyobb távközlési vállalat kínál VoIP alapú telefonszolgáltatást, akik sürgetik az előfizetőket, hogy fontolják meg a VoIP használatát, és mindent megtesznek a piaci részesedésért ebben a high-tech piactéren.

Még a hagyományos távközlési szolgáltatók is kínálnak VoIP szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

Telefon az e-kereskedők számára

Amellett, hogy egy e-kereskedelmi vállalkozásnak kötelező információs része, a telefonszám valóságos eleme a látogatók biztonságának. A konverzió javítása érdekében ösztönözd az embereket, hogy lépjenek kapcsolatba a cégeddel.

Az egyik gyakori probléma sok e-kereskedelmi boltok tulajdonosai számára annak eldöntése, hogy egyáltalán szükséges-e üzleti telefont fenntartani, mivel szinte minden üzleti tranzakció és kommunikáció elérhető online (kérdések megválaszolása, vásárlások befejezése stb.).

A legtöbb vállalkozás úgy gondolja, hogy a telefonos megoldás felesleges üzleti költség. Az igazságtól azonban semmi sem lehet távolabb ennél.

Íme néhány oka annak, hogy előnyös lenne egy e-kereskedelmi üzlet számára egy megbízható telefonrendszerbe való befektetés.

További információ az ügyfelekről

Semmi sem árul el többet az ügyfelekről, mint amikor értelmes és hasznos beszélgetésre van lehetőség. Ráadásul növeli az aktív elkötelezettséget.

Miközben a személyes beszélgetések a leghatékonyabbak, a telefonbeszélgetések ugyanúgy hasznosak lehetnek az ügyfelek számára. Ez különösen fontos az e-kereskedelmi vállalkozások kezdeti szakaszában, mert ez segít abban, hogy bizalmat és jó kapcsolatot alakíthassanak ki ügyfélkörükkel.

Ha telefonon keresztül beszélsz az ügyfelekkel, akkor jobban megismerheted, hogy kik ők, milyen szükségleteik vannak, kedvelik vagy nem szeretik a termékeidet, és olyan információkat szerezhetsz, amelyek egyébként nem lennének nyilvánvalóak e-mailes vagy csetes beszélgetésben. Ráadásul a Voice over Internet Protocol (VoIP) telefon funkciói, mint a hívások hangrögzítése, a hívás statisztikák és az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) eszközintegráció, megkönnyítik a termékeid vagy szolgáltatásaid javítását és forgalmazását.

Kérdések gyors megoldása

Az online vásárlás azért nagyon népszerű, mert gyors, egyszerű és kényelmes. A fogyasztók a saját otthonuk kényelméből rendelik meg a termékeket, mert nem szeretnek sorban állni, nem szeretnek időt szánni utazásra, és nem szeretnek tömegben vásárolni. És amikor probléma merül fel a megrendeléssel kapcsolatban, az ügyfelek a leggyorsabb, legegyszerűbb és legkényelmesebb módon szeretnék azt megoldani.

Ez leggyakrabban a telefonhívás útján történik.

Ellentétben az e-mail küldésével, a vállalkozás felhívása segít a fogyasztóknak a problémáik és a kérdéseik helyes és gyors megoldásában. A hívók olyan élő emberrel szeretnének beszélni, akik válaszolnak a kérdésekre, vagy megoldást nyújtanak nekik. És még akkor is, ha egy e-kereskedelmi vállalkozásnak nincs elég embere a telefonhívások kezelésére, van megoldás.

A VoIP-funkciók, mint az automatikus ügyintéző, a hívás tartása, hívásátirányítás és még sok más segíthet egyszerűen kezelni és irányítani a hívásokat anélkül, hogy több személyzetet kellene alkalmaznod.

Törvényes és megbízható vállalkozás

Az e-kereskedelmi shopok számára nem megengedhető, hogy ne legyen üzleti telefonszáma. Sok ügyfél és online vásárló úgy véli, hogy az online vásárlás kockázatos. Ezért az ügyfelek többsége először beszélni szeretne veled, mielőtt megvásárolnának egy terméket, mert szeretne meggyőződni arról, hogy valós és működő vállalkozás vagy. A hezitáló vevők számára kell egy jó visszaigazolás.

A telefonszám közzététele a weboldalon lehetővé teszi az érdeklődők és az ügyfelek számára, hogy elérjenek Téged, ellenőrizzék, hogy megbízható cég vagy, és kérdéseikre megkapják a válaszokat. Annak tudatában, hogy valódi ember van az e-kereskedelmi webhely mögött, az ügyfelek számára is biztosítékot nyújt, tudva, hogy bármikor kapcsolatba léphetnek a vállalkozással, ha valami probléma adódna a vásárlással.

Nem elég az e-mail?

Őszintén szólva, nem. Számos e-kereskedelmi üzlet számára az e-mail az elsődleges kommunikációs csatorna ügyfelekkel való kapcsolattartásra. Miközben időt takarítasz meg a telefonhívásokra fordított idővel, az e-mailek sem lesznek olyan eredményesek, mint az azonnali és személyes ügyintézés, a telefonhívás.

Különböző, megfizethető VoIP szolgáltatások mellett az üzleti telefonok költséghatékonyabbak, sokoldalúbbak és több funkcióval gazdagodtak, mint valaha. Tehát időt takaríthatsz meg egy olyan funkciókban gazdag, költséghatékony telefonrendszerrel amellett, hogy versenyelőnyre is tehetsz szert.